Digitaal werken: overstap van fysiek naar digitaal archief
Als bedrijf of instelling krijgt u meer en meer te maken met digitale informatie. Onze ervaring is zelfs dat steeds meer organisaties overstappen op een paperless office, oftewel: volledig digitaal werken. Digitaal werken heeft zodoende invloed op uw archiefopslag en archiefbeheer: bestaande archieven dienen steeds vaker digitaal aangeleverd te worden. Dit heeft vele voordelen, zoals snellere levertijden, lagere kosten voor de aanvragen, minder risico op beschadiging en verlies van fysieke dossiers en een directe opname van het digitale dossier in het eigen document management systeem.
Uw archief digitaliseren, VADA Archieven helpt
Wanneer u er als organisatie voor kiest om (gedeeltelijk) digitaal te gaan werken, heeft u echter ongetwijfeld nog steeds regelmatig te maken met fysieke documenten. Denk hierbij aan uw bestaande archief, maar ook aan fysieke documenten die worden aangemaakt of die worden aangeleverd per post. VADA Archieven helpt u met het digitaliseren van deze documenten en/of uw volledige archief. Hiervoor bieden wij diverse diensten aan, zoals u rechts op deze pagina kunt lezen. Meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Wij geven u graag vrijblijvend advies.